czwartek, 2 kwietnia 2015

Odszedł do domu Ojca

Okładka okolicznościowego wydania "Kroniki Sejmowej"
Widok sali obrad plenarnych
Pusty papieski fotel
Ten wpis ukaże się o 21:37. W dziesięć lat po śmierci Świętego Jana Pawła II. Miałem w życiu szczęście spotkać tego wyjątkowego Człowieka. Po raz pierwszy w czasie studiów w Krakowie, kiedy przyjechał do naszego kościoła akademickiego na studencki opłatek. Po raz drugi w czasie pielgrzymki do Polski, kiedy Papież odwiedził Sandomierz. Jako marszałek województwa świętokrzyskiego byłem w gronie witających ówczesnego Papieża po wylądowaniu papieskiego helikoptera. A później już w 2005 r. będąc posłem uczestniczyłem w żałobnym Uroczystym Zgromadzeniu posłów i senatorów, jakie odbyło się 6 kwietnia 2005 r. Temu wydarzeniu zostało poświęcone specjalne wydanie Kroniki Sejmowej, której kilka egzemplarzy rozdałem znajomym, a dwa zachowałem dla siebie jako pamiątkę tamtego wydarzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz