piątek, 23 października 2015

Zwieńczenie jubileuszu






Moment odznaczenia przez min. Andrzeja Halickiego
Dyplom i odznaka









Z ministrami Grzegorzem Schetyną i Andrzejem Halickim
  









W tym roku obchodzę wyjątkowy jubileusz - ćwierć wieku działalności w samorządzie terytorialnym. Samorządową przygodę rozpocząłem w 1990 r. jako radny Rady Gminy w Bodzentynie. Później była druga kadencja w radzie i przewodniczenie Sejmikowi Samorządowemu Województwa Kieleckiego, praca w Krajowym Sejmiku Samorządu Terytorialnego i marszałkowanie w województwie świętokrzyskim. Nawet pełnienie funkcji posła nie spowodowało przerwania moich związków z samorządnością terytorialną. W Sejmie wybrałem pracę w Komisji Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej. Od 2006 r. do dzisiaj jestem radnym Rady Powiatu w Kielcach. Wczoraj minister Administracji i Cyfryzacji Andrzej Halicki wręczył mi Odznakę Honorową Za Zasługi dla Samorządu Terytorialnego. Chociaż najwyżej cenię sobie zaufanie moich wyborców dzięki którym mogłem tyle lat poświęcić działalności samorządowej, skłamałbym gdybym powiedział że to wyróżnienie jest mi obojętne. Cieszę się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz